Wysłane Listy

POLSKA :
- Katarzyna Cerekwicka - 23.12.2010
- Agnieszka Chylińska - 05.01.2011
- Filip Bobek - 12.03.2011
- Małgorzata Foremniak - 21.04.2011
- Małgorzata Socha - 21.04.2011
- Kasia Cichopek - 22.06.2011
- Agnieszka Chylińska - 22.09.2011

ZAGRANICA :
- Robert Pattinson - 19.01.2011
- Alexandra Stan - 22.08.2011
- Maggie Smith - 22.09.2011



Wysłane Tylko i Wyłącznie Listami !!

wtorek, 29 marca 2011

DAKOTA FANNING !! i inne

Cześć .
Dzisiaj przyszodze zły że szkoły , dyrektor zadzwonił do mamy żeby przyszła do szkoły bo żle napisałem
test . Ale wchodze do domu i patrze 4 koperty do mnie a w nich wspaniałe osoby .
Wszystkie autografy które są dla mnie wymażone ;)
Oto one :


                   Dakota Fanning !! Wymarzony


  Kto to ; Aktorka .
Kiedy wysłałem i co wysłałem : 12.02.2011r. SAe , List , Pytania , Plakat
Ile czekałem około 1,5 miesiąca
Oryginał ; TAK !!
Dedykacją : Tak !!
Adres :  Znalazłem na fanmail.biz

                                              Roman Czejarek :
  Kto to :   mozna powiedzieć że aktor
Kiedy wysłałem i co ? : e-mail , około 2 tygodni temu
Oryginał : Tak
Dedykacja : Tak
Adres : e-maili nie podaję  , ale jest łatwy do znalezienia

                                                     Marco Bochino
 Przy tym autografie nic nie pamietam
wiem tyle ze wysłałem e-mail , czekałem około 2 miesięcy albo nawet 2, 5 miesiąca

                               Kabaret Skeczów Męczących
Też nie pamietam  ale chyba wysyłałem e-mail 
wysłałem gdzieś w grudni albo koniec listopada


Pozdrawiam .
Zaraz sprubuje poinformować o NN .
Pozdrawiam M .

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja pisałam do niej 2.02.2011 i jeszcze nie przyszło...Ciekawe dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem , to zależy od jej agencji
    i czy wysłałaś piorytetem

    OdpowiedzUsuń
  3. Adres ten sam co wszyscy. Wysłałam zwykłym listem, a ty?

    OdpowiedzUsuń
  4. na jaki e-mail pisałeś do kabaretu skeczów męczących??

    OdpowiedzUsuń